News
Pomoc
Zasady
Świat
Gracze
Klany
Teksty
» Logi
Nieśmiertelni


Autoryzacja:
Zmień wygląd:
Zielona Wieża
Popups by overLIB!
The PHP Group
MySQL AB
Valid HTML 4.01!
6.12.2012 - dodano numerki spelli używanych przy #VER notxtspell 07.03.2008 - nowy typ obiektu: ore

Opisy valuesów w obiektach


Light

  • val2 - długość świecenia w tikach (-1 = wieczne)

Scroll, potion i pill

Jeśli krainka nie ma ustawionej flagi notxtspell, to można podać zamiast liczby nazwę czaru, np. 'sanctuary', jeśli na którejś z values nie ma czaru, pisze się 'NONE'.

  • val0 - level czarów
  • val1,2,3 - numerki czarów, -1 = brak czaru
  • val4 - dla PILL - wartość odżywcza, dla POTION - wartość drinkowa, dla SCROLL - ignorowana
  • val5 - opóźnienie

notxtspell

Lista numerów(slotów) dla spelli w krainach z #VER notxtspell. Także dla itemów z affectami weaponspell, wearspell, removespell, stripsn.
  1. armor
  2. teleport
  3. bless
  4. blindness lub optic neuritis
  5. burning hands
  6. call lightning
  7. charm person
  8. chill touch
  9. mystery
  10. colour spray
  11. control weather
  12. create food
  13. create water
  14. cure blindness
  15. cure critical
  16. cure light
  17. curse
  18. detect evil lub know alignment
  19. detect invis
  20. detect magic
  21. detect poison
  22. dispel evil
  23. earthquake
  24. enchant weapon
  25. energy drain
  26. fireball
  27. harm
  28. heal
  29. invis
  30. lightning bolt
  31. locate object
  32. magic missile
  33. poison
  34. protection
  35. remove curse
  36. sanctuary
  37. sleep
  38. kindred strength
  39. summon
  40. ventriloquate
  41. word of recall
  42. cure poison
  43. detect hidden
  44. shocking grasp
  45. identify
  46. fly
  47. continual light
  48. dispel magic
  49. cure serious
  50. cause light
  51. cause critical
  52. cause serious
  53. flamestrike
  54. stone skin
  55. shield
  56. weaken
  57. mass invis
  58. acid blast
  59. faerie fire
  60. faerie fog
  61. pass door
  62. infravision
  63. fortune shield
  64. create spring
  65. refresh
  66. change sex
  67. gate
  68. restore mana
  69. create fire
  70. detect traps
  71. remove trap
  72. fireshield
  73. shockshield
  74. astral walk
  75. scry
  76. create symbol
  77. alertness
  78. fatigue
  79. grounding
  80. charged beacon
  81. resilience
  82. feebleness
  83. ill fortune
  84. lethargy
  85. unravel defense
  86. holy sanctity
  87. divinity
  88. restoration
  89. necromantic touch
  90. spiritual wrath
  91. acid breath
  92. fire breath
  93. frost breath
  94. gas breath
  95. lightning breath
  96. slink
  97. trollish vigor
  98. eldritch sphere
  99. valiance
  100. swordbait
  101. demonskin
  102. razorbait
  103. dragonskin
  104. inner warmth
  105. winter mist
  106. blazeward
  107. blazebane
  108. ethereal shield
  109. ethereal funnel
  110. transport
  111. portal
  112. iceshield
  113. farsight
  114. antimagic shell
  115. shadowform
  116. elven beauty
  117. dragon wit
  118. sagacity
  119. recharge
  120. remove invis
  121. animate dead
  122. possess
  123. dream
  124. knock
  125. true sight
  126. aqua breath
  127. nightmare
  128. wrath of dominus
  129. mist walk
  130. plant pass
  131. float
  132. solar flight
  133. polymorph
  134. spiral blast
  135. scorching surge
  136. nostrum
  137. helical flow
  138. black hand
  139. acetum primus
  140. black lightning
  141. galvanic whip
  142. disruption
  143. spectral furor
  144. hand of chaos
  145. sulfurous spray
  146. sonic resonance
  147. black fist
  148. magnetic thrust
  149. ethereal fist
  150. caustic fount
  151. quantum spike
  152. immortality
  153. greater experience
  154. greatest experience
  155. darkshield
  156. decay corpse
  157. animate skeleton
  158. animate corpse
  159. mummify
  160. protective shield
  161. preserve
  162. lesser golem
  163. greater golem
  164. shadowself
  165. forget
  166. cremate
  167. wither
  168. deathspell
  169. power word kill
  170. soulbind
  171. radius blast
  172. whipping rocks
  173. mana stream
  174. home
  175. clan recall
  176. surprise
  177. golden shield

Wand i staff

Numerek czaru - jak w scrollu.

  • val0 - level czaru
  • val1 - maksymalna liczba ładunków
  • val2 - bieżąca liczba ładunków
  • val3,4 - numerki czaru, -1 = brak czaru
  • val5 - opóźnienie

Weapon

  • val0 - stan broni (max 12)
  • val1 - minimalny cios
  • val2 - mnożnik (maksymalny cios = minimalny * mnożnik)
  • val3 - typ uderzenia
  • val4 - flagi na bronie (wymagana flaga artifact na obiekcie)
  • val5 - szansa na weaponspell w %
Value3 Value4
typ nazwa ciosu polska nazwa ciosu skill
0 hit trafienie pugilism
1 slice pociągnięcie long blades
2 stab dźgnięcie short blades
3 slash cięcie long blades
4 whip smagnięcie flexible arms
5 claw drapnięcie talonous arms
6 blast dmuchnięcie pugilism
7 pound uderzenie bludgeons
8 crush rąbnięcie bludgeons
9 grep szarpnięcie talonous arms
10 bite ukąszenie pugilism
11 pierce pchnięcie short blades
12 suction ssanie pugilism
2x wartość nazwa opis
0 1 power1 bonus do wysysania: lvl broni/16
1 2 power2 lvl broni/8
2 3 power3 lvl broni/4
3 8 power4 lvl broni/2
4 16 power5 lvl broni
10 1024 drain_hp wysysa hp
11 2048 drain_mana wysysa manę
12 4096 drain_move wysysa mv
20 1048576 fire nie zakodowane
21 2097152 cold nie zakodowane
22 4194304 acid nie zakodowane

Armor

Tutaj, żeby zbroja była dobra, należy podawać wartości dodatnie. Trzeba też pamiętać, że w zależności od tego, gdzie zbroja będzie noszona, ac jest automatycznie mnożone przez: 3 dla ciała, 2 - dla głowy, nóg i wokół ciała, 1 - dla pozostałych.

  • val0 - obecne ac
  • val1 - maksymalne ac

Clothing, treasure, jewel

  • val0 - obecna trwałość
  • val1 - maksymalna trwałość

Container

  • val0 - pojemność (wagowa, w gramach)
  • val1 - flagi
  • val2 - vnum klucza
  • val3 - stan (ignorowany)
  • val4 - pojemność (liczba obiektów)
  • val5 - clan level, od którego jest dostępny

Bez klucza - val2 = 0, bez ograniczeń na liczbę - val4 = 0

2x wartość nazwa opis
0 1 closeable zamykalny
1 2 pickproof odporny na włamywaczy
2 4 closed zamknięty
3 8 locked zamknięty na klucz
4 16 jammed zamek jest zablokowany
5 32 eatkey klucz zużywa się przy otwarciu

Drink

  • val0 - maksymalna pojemność
  • val1 - obecna ilość płynu
  • val2 - typ płynu
  • val3 - jeśli różne od 0 , to zatrute
  1. water = 0, woda, przejrzysta
  2. beer - piwo, burszynowe
  3. wine - wino, różowe
  4. ale - ale, brązowawe
  5. dark ale - ciemne ale, ciemne
  6. whisky - whisky, złota
  7. lemonade - lemoniada, różowa
  8. firebreather - gardłogrzmot, bulgoczący
  9. local specialty - bimber, mętny
  10. slime mold juice - śluz, zielony
  11. milk - mleko, białe
  12. tea - herbata, żółtawa
  13. coffee - kawa, czarna
  14. blood - krew, czerwona
  15. salt water - słona woda, przejrzysta
  16. cola - cola, brązowa
  17. miód, miodowy
  18. grog, ciemnobrązowy
  19. rum, przejrzysty (?)
  20. sok, słodko pachnący
  21. likier, gęsty

Key

Zwykle w obiekcie lub drzwiach, które mają być otwierane kluczem, podaje się vnum tego klucza. Można jednak zrobić również tak, że podaje się tam zamiast vnumu jakąś liczbę, którą ustawia się w jednym z valuesów. Taki klucz może więc służyć do otwarcia więcej zamków.


Food

  • val0 - wartość odżywcza
  • val1 - stan żywności (*20 = trwałość w tikach)
  • val3 - zatruta, jeśli != 0

Money

  • val0 - liczba miedziaków
  • val1 - liczba denarów
  • val2 - liczba dukatów

Pen

  • val0 - liczba możliwych użyć

Blood

  • val1 - liczba łyków

Herb

  • val1 - liczba ładunków
  • val2 - nr ziółka (typ)
  • val4 - poziom ziółka

Switch i lever

  • val0 - flagi
  • val1 - vnum docelowej lokacji teleportu lub numerek czaru
  • val2 - vnum docelowej lokacji drzwi
  • val3 - vnum lub wartość
2x wartość nazwa opis
0 1 up Trigger is UP
1 2 unlock Trigger unlocks something
2 4 lock Trigger locks something
3 8 d_north Affects the north exit
4 16 d_south Affects the south exit
5 32 d_east Affects the east exit
6 64 d_west Affects the west exit
7 128 d_up Affects the exit up
8 256 d_down Affects the exit down
9 512 door Affects a door
10 1024 container
11 2048 open Opens something
12 4096 close Closes something
13 8192 passage Creates a passage
14 16384 oload
15 32768 mload
16 65536 teleport Teleports the puller
17 131072 teleportall
18 262144 teleportplus
19 524288 death
20 1048576 cast
21 2097152 fakeable
22 4194304 rand4 Randomizes the exits N,S,E,W
23 8388608 rand6 Randomizes the exits N,S,E,W,U,D
24 16777216 trapdoor
25 33554432 anotherroom
26 67108864 usedial
27 134217728 absolutevnum
28 268435456 showroomdesc
29 536870912 autoreturn

Ore

  • val0 - tu zapisywana jest "wartość" rudy, tzn. liczba jednostek jakie ta ruda posiada


Trap

Obiekt typu pułapka jest tworzony automatycznie, jeśli ustawi się odpowiedni reset. Wartości podane w resecie są przepisywane na valuesy obiektu typu trap.

  • val0 - liczba ładunków
  • val1 - typ
  • val2 - level
  • val3 - flagi

Salve

  • val0 - level czarów
  • val1 - maksymalna liczba ładunków
  • val2 - bieżąca liczba ładunków
  • val3,4 - numerki czarów
  • val5 - opóźnienie

Furniture

  • val0 - flags
  • val1 - pojemność (wg liczby osób zajmujących miejsce: stojący +1, siedzący +2, odpoczywający +3, śpiący +4)
  • val2 - pojemność wagowa (nie zakodowana)
  • val3 - bonus do regeneracji w %
2x wartość nazwa opis
0 1 stand_at stoi na
1 2 stand_under stoi pod
2 4 stand_near stoi przy
3 8 stand_in stoi w
4 16 sit_at siedzi na
5 32 sit_under siedzi pod
6 64 sit_near siedzi przy
7 128 sit_in siedzi w
8 256 rest_at odpoczywa na
9 512 rest_under odpoczywa pod
10 1024 rest_near odpoczywa przy
11 2048 rest_in odpoczywa w
12 4096 sleep_at śpi na
13 8192 sleep_under śpi pod
14 16384 sleep_near śpi przy
15 32768 sleep_in śpi w

Powerwand

  • val0 - mana
  • val1 - max mana
  • val2 - mana/octarion
  • val3 - max uwolniona mana
  • val4 - typ many
  • val5 - flags - nie używane

Book

  • val0 - pojemność (wagowa, w gramach)
  • val3 - flags
    • 1 - non_writeable
    • 2 - library
    • 4 - no_paper
    • 8 - no_scroll

Page

  • val0 - Flagi na strony w książce:
    • 1 - practice - po przeczytaniu można wypraktykować skill
    • 2 - castspell - po przeczytaniu wykona się czar
    • 4 - extract - po przeczytaniu się zniszczy
    • 8 - practice_hsn - po przeczytaniu uzyskuje się wiedzę o ziole
  • val3 - flags
  • val 5 - pagenr

Paper

  • val0 - note flags
  • val3 - paper flags
  • val5 - page number

Noteflags:

2x wartość nazwa opis
0 1 has_text
1 2 has_subject
2 4 has_to
3 8 nochange_text
4 16 nochange_subject
5 32 nochange_to

Paperflags:

2x wartość nazwa opis
0 1 practice
1 2 castspell
2 4 extract
3 8 practice_hsn
4 16 r1
5 32 r2

Pipe

  • val1 - liczba ładunków
  • val2 - typ zioła
  • val3 - flagi
  • val4 - poziom zioła
2x wartość nazwa opis
1 2 tamped
2 4 lit
3 8 hot
4 16 dirty
5 32 filthy
6 64 goingout
7 128 burnt
8 256 fullofash

Fountain

  • val1 - liczba łyków - chyba nie zaimplementowane

Tool

  • val0 - grupa zastosowań:
    1. żadna = 0
    2. zielarstwo
    3. różne
  • val1 - rodzaj narzędzia w zależności od grupy (val0)
    • dla żadnej - możliwe tylko 0
    • dla zielarstwa
      1. kocioł = 0
      2. moździerz
      3. lancet
    • dla różnych
      1. wytrych
      2. zestaw naprawczy
  • val2 - liczba możliwych napraw
  • val3 - max. koszt jednej naprawy
  • val5 - zużycie narzędzia (procenty)

Perfume

Teksty pojawiające się przy użyciu perfum powinny znajdować sie w extra description obiektu pod hasłami: SMELL_NAME, SMELL_ROOM, SMELL_CHAR

  • val0 - liczba porcji
  • val1 - czas trwania zapachu
  • val2 - intensywność zapachu

Piece

  • val0 - vnum pierwszego pasującego kawałka
  • val1 - vnum drugiego pasującego kawałka
  • val2 - vnum obiektu powstałego ze złożenia z val0
  • val3 - vnum obiektu powstałego ze złożenia z val1
  • val4 - trudność złożenia (0 - zawsze, im więcej tym trudniej)
  • val5 - vnum lokacji gdzie trzeba wykonać składanie (0 - dowolna)

Powrót

Powrót



 

Privacy policy

Style by Graveir :: Oprawa graficzna by Blackrain ::
PHP & MySQL by Aman & Graveir :: 2005 :: Keryn 2006-2007 :: Araadan 2007-2013