Opisy pól moba, czyli NPC
21.12.2016 Dodano flagi questowe: nodig - dla lokacji; nokillquest - dla moba.
20.11.12 Dodano nowe profesje dla NPC.
17.11.12 Dodano flagę guildmaster.
1.10.07 Zmienione rasy mobów.
15.10.07 Dodana liczba mnoga.
MOBY są opisywane kilkoma liczbami. Flagi to pewne cechy zachowania
mobów, np. agresywność. Można nadać kilka flag - po prostu dodaje się
ich wartości. Taki typ flag nazywa się bitwektorami. Rozszerzony
bitwektor wstawia się do pliku w ten sposób: BV1&BV2
czyli np. jeśli mob ma być agresywny i umiera w wodzie, piszemy 33&1
Pod cygtestem używa się nazw flag.
2x |
wartość |
nazwa |
opis |
0 |
1 |
npc |
ustawiana automatycznie przez kod |
1 |
2 |
sentinel |
nie łazi |
2 |
4 |
scavenger |
podnosi graty |
5 |
32 |
aggressive |
agresywny, atakuje graczy, których widzi |
6 |
64 |
stayarea |
pozostaje w obszarze jednej krainy |
7 |
128 |
wimpy |
tchórz |
8 |
256 |
pet |
nie używać w krainkach |
9 |
512 |
train |
u tych mobów można polepszać znajomość skilli (improve) |
10 |
1024 |
practice |
można u niego ćwiczyć umiejętności |
11 |
2048 |
immortal |
nie może zostać zabity |
12 |
4096 |
deadly |
|
13 |
8192 |
polyself |
jest ustawiana domyślnie |
14 |
16384 |
meta_aggr |
|
15 |
32768 |
guardian |
chroni mastera |
16 |
65536 |
running |
porusza się 2 razy szybciej |
17 |
131072 |
nowander |
nie rusza się, póki nie jest atakowany |
18 |
262144 |
mountable |
może być dosiadany |
19 |
524288 |
mounted |
|
20 |
1048576 |
scholar |
naucza języków |
21 |
2097152 |
secretive |
jego działania nie są widoczne |
22 |
4194304 |
polymorphed |
|
23 |
8388608 |
mobinvis |
jest niewidzialny poniżej pewnego poziomu, pod
warunkiem, że w mobprogu
dostanie polecenie mpinvis (level) |
24 |
16777216 |
noassist |
nie włącza się do walk |
25 |
33554432 |
bankier |
można u niego wpłacać i wypłacać pieniądze |
26 |
67108864 |
gambler |
przyjmuje zakłady do walk turniejowych |
27 |
134217728 |
nocorpse |
nie tworzy ciała po śmierci moba |
28 |
268435456 |
croupier |
krupier |
30 |
1073741824 |
prototype |
nie używać w pliku |
31 |
2147483648 |
noquest |
nie można do niego dostać questa |
Flagi na drugi BV: |
0 |
1 |
die_water |
umiera w wodzie, jeśli nie ma aqua breath |
1 |
2 |
die_air |
umiera poza wodą |
2 |
4 |
darkvision |
widzi w ciemnościach, również niewidzialnych i ukrytych |
3 |
8 |
convey |
przewoźnik |
7 |
128 |
sirpet |
dostępny do kupienia od counta wzwyż |
8 |
256 |
zombie |
agresywny między północą a 4 rano |
9 |
512 |
noastral |
|
10 |
1024 |
nosummon |
|
11 |
2048 |
notrack |
nie można go wytropić ani trackiem ani huntem |
12 |
4096 |
guildmaster |
questmaster gildii |
13 |
8192 |
noquestkill |
nie można dostać questa na jego zabicie |
Afekty - mob może być pod działaniem kilku afektów (bitwektor,
należy wtedy dodać wartości). W cygteście używa się nazw. Zakładam,
że gracze znają odpowiadające czary i nie trzeba pisać wyjaśnień.
2x |
wartość |
nazwa |
uwagi |
0 |
1 |
blind |
|
1 |
2 |
invisible |
|
2 |
4 |
detect_evil |
|
3 |
8 |
detect_invis |
|
4 |
16 |
detect_magic |
|
5 |
32 |
detect_hidden |
|
6 |
64 |
freetouse |
nie używane |
7 |
128 |
sanctuary |
|
8 |
256 |
faerie_fire |
|
9 |
512 |
infrared |
|
10 |
1024 |
curse |
|
11 |
2048 |
know_alignment |
|
12 |
4096 |
poison |
|
13 |
8192 |
protect |
|
14 |
16384 |
_paralysis |
|
15 |
32768 |
sneak |
|
16 |
65536 |
hide |
|
17 |
131072 |
sleep |
|
18 |
262144 |
charm |
|
19 |
524288 |
flying |
|
20 |
1048576 |
pass_door |
|
21 |
2097152 |
floating |
|
22 |
4194304 |
truesight |
|
23 |
8388608 |
detect_traps |
|
24 |
16777216 |
scrying |
|
25 |
33554432 |
fireshield |
|
26 |
67108864 |
shockshield |
|
27 |
134217728 |
acidmist |
|
28 |
268435456 |
iceshield |
|
29 |
536870912 |
possess |
|
30 |
1073741824 |
berserk |
|
31 |
2147483648 |
aqua_breath |
|
Flagi na drugi BV |
0 |
1 |
air_breath |
|
1 |
2 |
golden_shield |
|
2 |
4 |
swimming |
|
3 |
8 |
venomshield |
|
4 |
16 |
moral_shield |
|
5 |
32 |
pain_reflection |
|
6 |
64 |
aug_shield |
|
7 |
128 |
time_curve |
|
8 |
256 |
terrify |
|
9 |
512 |
magic_shield |
|
Thac0 to to-hit-armor-class. AC to klasa zbroi (im mniejsza tym
lepsza). Można wstawić 0.
Można tutaj ustawić liczbę hp moba, lub zakres, w jakim będą się
one losować.
- hitnodice - liczba rzuceń kostką o
- hitsizedice - takiej liczbie ścianek
- hitplus - zawsze dodawana stała
Np. zapis 2d3+5 oznacza, że mob będzie miał hp wynikające ze
zsumowania: 5+2*(liczba od 1 do 3), czyli min. 7, max. 11 hp.
Jeśli nie wie się, jak przewidzieć liczbę hp dla moba, można tu
podstawić zera (0d0+0). Wtedy mud będzie losował hp w zależności od
levelu moba. W helpach do smauga poleca się taki przelicznik (dla
Cygnusa raczej nieaktualny):
level |
hps/level |
1-10 |
10 |
11-20 |
25 |
21-30 |
50 |
31-40 |
100 |
41-50 |
200 |
51-60 |
300+ |
Można ustawić siłę ciosu moba bezbronnego.
- damnodice - liczba rzuceń kostką o
- damsizedice - takiej liczbie ścianek
- damplus - zawsze dodawana stała
Np. zapis 4d1+4 oznacza, że mob będzie uderzał z siłą 4+4*1
(bo rzucanie kostką o jednej ściance zawsze da wynik 1 ;) ), czyli ze
stałą siłą 8.
Jeśli zostaną ustawione 0, mud będzie losował wartości zależnie od
poziomu moba.
- 103 - ogłuszony
- 104 - śpi
- 106 - odpoczywa
- 108 - siedzi
- 112 - stoi
Pozostałe (nie używane w krainkach)
- 100 - martwy
- 101 - umierający
- 105 - walka, styl berserk
- 107 - walka, styl aggressive
- 109 - walka, styl standard
- 110 - walka, styl defensive
- 111 - walka, styl evasive
- 113 - dosiada wierzchowca
- 114 - jest popychany
- 115 - jest ciągnięty
Płeć może być:
- nijaka = 0
- męska
- żeńska
- męskoosobowa (liczba mnoga, np. "oni robili")
- niemęskoosobowa (liczba mnoga, np. "one robiły")
Płeć nie ma wpływu na nic z wyjątkiem poprawnej odmiany. Można też
ją sprawdzać w progach.
Saves odpowiadają w kolejności:
- save vs poison
- save vs wands
- save vs paralysis
- save vs breath
- save vs spells and staves
Im mniejsze tym lepsze (jak AC). -20 to już bardzo dużo.
Opis tabelki: 1. kolumna to nr rasy, 2. kolumna to nazwa
polska, 2. angielska (i nazwa pliku), 3. jakim starym rasom odpowiada nowa, 4.
przykłady gatunków czy mobów, 5.
uwagi.
Moby w dużej części dziedziczą (lub będą dziedziczyć) parametry po
swojej rasie - np. jeśli autor nie ustawi mobowi części ciała, to zostaną one
pobrane z rasy. W niektórych przypadkach cecha moba jest zawsze pobierana
z rasy - np. niemożność feedowania moba rasy "bezkrwistej".
Rozumne |
0 |
człowiek |
human |
human |
|
PC/NPC |
1 |
elf |
elf |
elf |
|
PC/NPC |
2 |
krasnolud |
dwarf |
dwarf |
|
PC/NPC |
3 |
niziołek |
halfling |
halfling |
|
PC/NPC |
4 |
pixie |
pixie |
pixie |
|
PC/NPC |
5 |
drow |
drow |
dark elf |
|
|
6 |
półogr |
half-ogre |
half-ogre |
|
PC/NPC |
7 |
półork |
half-orc |
half-orc |
|
PC/NPC |
8 |
półtroll |
half-troll |
half-troll |
|
PC/NPC |
9 |
półelf |
half-elf |
half-elf |
|
PC/NPC |
10 |
gith |
gith |
gith |
|
PC/NPC |
11 |
olbrzym |
giant |
giant |
|
PC/NPC |
12 |
gnom |
gnome |
gnome |
|
PC/NPC |
13 |
goblin |
goblin |
goblin, hobgoblin |
|
PC/NPC |
14 |
ork |
orc |
orc |
|
PC/NPC |
15 |
centaur |
centaur |
centaur |
|
PC/NPC |
16 |
półsmok |
half-dragon |
half-dragon |
|
PC/NPC |
17 |
morski elf |
sea-elf |
sea-elf |
|
|
18 |
troll |
troll |
troll |
|
|
19 |
ogr |
ogre |
ogre |
|
|
20 |
minotaur |
minotaur |
minotaur |
|
|
21 |
smokowiec |
lizardman |
lizardman |
|
|
22 |
wilkołak |
lycanthrope |
lycanthrope |
|
|
23 |
wampir |
vampire |
|
|
|
24 |
skrzat |
imp |
gnoll, kobold |
|
coś mniejszego od dwarfa, większego od
pixie (nie latający) |
25 |
praczłowiek |
neanderthal |
neanderthal, troglodyte |
|
|
26 |
cyklop |
cyclop |
|
|
|
27 |
ent |
ent |
|
|
|
28 |
golem |
golem |
golem |
|
|
29 |
humanoid |
humanoid |
humanoid, gnoll, kobold |
|
|
30 |
zmiennokształtny |
shapeshifter |
shapeshifter |
mimik |
|
31 |
smok |
dragon |
dragon |
|
|
Bezkręgowce |
32 |
meduza, śluzak |
gelatine |
gelatine |
|
|
33 |
koralowiec |
coral |
|
|
|
34 |
robak |
worm |
worm |
dżdżownica, pijawka, czerw piaskowy |
|
35 |
stawonóg |
arthropod |
|
wij |
|
36 |
pajęczak |
arachnid |
spider |
roztocze, kosarz, pająk, skorpion |
podtyp stawonoga |
37 |
skorupiak |
crustacean |
crustacean |
rozwielitka, krewetka, rak, homar, krab |
podtyp stawonoga |
38 |
owad |
insect |
ant, insect |
karaluch, pluskwa, cykada, mrówka, termit,
modliszka, pchła |
podtyp stawonoga |
39 |
owad latający |
winged_insect |
beetle, fly, locust |
biedronka, żuk, świetlik, motyl, mucha,
komar, świerszcz, szarańcza, ważka |
podtyp owada, flying |
40 |
owad żadlący |
stinging_insect |
bee |
osa, pszczoła |
podtyp owada |
41 |
owad nocny |
moth |
|
ćma |
podtyp owada, flying, infrared |
42 |
mięczak |
mollusc |
|
ślimaki, małże, rozgwiazda, jeżowiec |
rozgwiazdy i jeżowce nie są mięczakami
biologicznie, ale dla nas mogą być |
43 |
głowonóg |
cephalopod |
|
mątwa, łodzik, amonit, kalmar,
ośmiornikca, kałamarnica, kraken |
podtyp mięczaka |
Kręgowce |
44 |
ryba |
fish |
fish |
|
tylko podwodny |
45 |
płaz |
amphibian |
amphibian |
żaba, ropucha, salamandra |
|
46 |
gad |
reptile |
reptile |
jaszczurka, dinozaur, krokodyl |
|
47 |
wąż |
snake |
snake |
|
podtyp gada, nie mają kończyn |
48 |
żółw |
turtle |
|
|
podtyp gada, powolne i
opancerzone |
49 |
ptak |
avis |
avis |
sokół, kruk, sęp, wróbel, bocian, gołąb, czajka,
kura, papuga |
flying |
50 |
ptak |
ratite |
|
struś, kiwi, kazuar, pingwin |
podtyp ptaka, nie lata |
51 |
ptak wodny |
waterbird |
|
perkoz, kaczka, albatros |
podtyp ptaka, flying |
52 |
ptak nocny |
owl |
|
sowa |
podtyp ptaka, flying, infrared |
53 |
ssak |
mammal |
mammal |
kangur |
|
54 |
nietoperz |
bat |
bat |
|
podtyp ssaka, flying, infrared |
55 |
gryzoń |
rodent |
rat, shrew, rodent |
jeż, mysz, bóbr, wiewiórka, zając |
podtyp ssaka, zając i jeż biologicznie nie
są gryzoniami,
ale co tam ;) |
56 |
ssak kopytny |
ungulate |
boar, porcine |
świnia, dzik, hipopotam |
podtyp ssaka |
57 |
przeżuwacz |
ruminant |
bovine |
jeleń, sarna, wielbłąd, antylopa, żubr, krowa,
koza, owca |
podtyp ssaka kopytnego |
58 |
koń |
horse |
mule, horse |
koń, zebra, osioł |
podtyp ssaka kopytnego |
59 |
niedźwiedź |
bear |
bear |
|
podtyp ssaka |
60 |
kotowaty |
feline |
cat, feline |
kot, żbik, ryś, hiena, tygrys, lew |
podtyp ssaka |
61 |
psowaty |
canine |
dog, wolf, canine, ferret |
pies, norka, kuna, tchórz, skunks, wydra,
borsuk,
łasica, wilk, szakal |
podtyp ssaka |
62 |
małpa |
monkey |
monkey |
pawian, goryl, szympans |
podtyp ssaka |
63 |
ssak wodny |
whale |
|
delfin, wal, kaszalot, płetwal, foka, mors |
podtyp ssaka |
64 |
zwierzę |
animal |
animal |
|
|
Rozumne, ale undeady,
nadnaturalne i techniczne (poza
wampirem) |
65 |
nieumarły |
undead |
undead |
|
|
66 |
szkielet |
skeleton |
skeleton |
|
podtyp undeada, odporny na niektóre ciosy
i czary |
67 |
żywy trup |
zombie |
ghoul, zombie |
ghul, zombie, mumia, strzyga |
podtyp undeada |
68 |
duch |
ghost |
shadow, shrieker, wight, spirit |
cień, dusza, duch, widmo, upiór |
podtyp undeada, niematerialny, latający |
69 |
demon |
fiend |
bugbear |
demon, diabeł |
|
70 |
istota wyższa |
god |
god |
bóstwo, anioł |
|
71 |
actmob |
actmob |
|
|
ma wszystkie możliwe
zdolności rasowe |
Stworzenia
mitologiczne, potwory, inne
"dziwne" stwory |
72 |
roślina |
plant |
tree |
rosiczka, pnącze, drzewo |
|
73 |
przedmiot |
object |
gargoyle |
gargulec, lalka |
|
74 |
szlam |
slime |
mold, oozem slime |
|
i inne świństwa |
75 |
potwór |
monster |
monster, rustmonster |
błotny potwór, wiwerna, mantikora |
"zwykłe" potwory (niemagiczne) |
76 |
stworzenie magiczne |
magical |
magical |
bazyliszek, feniks |
|
77 |
żywiołak powietrza |
genie |
|
|
resist na air, rozumny |
78 |
żywiołak ognia |
efreet |
|
|
resist na fire, rozumny |
79 |
żywiołak ziemi |
dao |
|
|
resist na earth, rozumny |
80 |
żywiołak wody |
marid |
|
|
resist na water, rozumny |
81 |
żywiołak magii |
genius |
|
|
resist na magic, rozumny |
82 |
powietrze |
air |
|
wiatr |
resist na air |
83 |
ogień |
fire |
|
płomień |
resist na fire |
84 |
kamień |
rock |
|
skała |
resist na earth |
85 |
woda |
water |
|
wir wodny |
resist na water |
86 |
magia |
magic |
|
atom |
resist na magic |
87 |
gorgona |
gorgon |
gorgon |
|
|
88 |
harpia |
harpy |
harpy |
|
latający |
89 |
gryf |
griffon |
|
|
latający |
Mob może mieć swoją profesję. Oto lista możliwych profesji (tu
również będzie sporo zmian po wprowadzeniu nowego kodu walki):
- mage = 0
- cleric
- thief
- warrior
- vampire
- druid
- ranger
- augurer
- necromancer
- psionic
- peasant
- craftsman
- guard
- bard
- barman
- merchant
- blacksmith
- mayor
- king
- queen
#MOBILES - wzrost i waga
Nie mają na nic wpływu. Można je sprawdzać w progach.
Mob może znać wiele języków (dodaje się wartości), w danej chwili
mówi tylko jednym.
2x |
wartość |
nazwa |
opis |
0 |
1 |
common |
wspólny |
1 |
2 |
elven |
elficki |
2 |
4 |
dwarven |
krasnoludzki |
3 |
8 |
pixie |
pixiański |
4 |
16 |
ogre |
ogrzy |
5 |
32 |
orcish |
orkowy |
6 |
64 |
trollish |
trolli |
7 |
128 |
rodent |
język gryzoni |
8 |
256 |
insectoid |
owadzi |
9 |
512 |
mammal |
ssaczy |
10 |
1024 |
reptile |
gadzi |
11 |
2048 |
dragon |
smoczy |
12 |
4096 |
spiritual |
duchów |
13 |
8192 |
magical |
magiczny |
14 |
16384 |
goblin |
goblini |
15 |
32768 |
god |
boski |
16 |
65536 |
ancient |
starożytny |
17 |
131072 |
halfling |
hobbicki |
18 |
262144 |
clan |
klanowy |
19 |
524288 |
gith |
githyjski |
Części ciała, jakie mogą odpaść mobom (oczywiście może być ich
więcej niż jedna - należy dodać wartości). Jeśli ustawi się na 0, to
zostaną pobrane z ustawionej rasy. Nie wszystkie nazwy polskie są
dosłownymi tłumaczeniami angielskich, uznaliśmy np., że bardziej przyda
się nam "odnóże" niż "przednia łapa".
2x |
wartość |
nazwa |
obiekt |
uwagi |
typ obiektu |
0 |
1 |
head |
głowa |
poza roślinami |
food |
1 |
2 |
arms |
ręka |
człekokształtne |
food |
2 |
4 |
legs |
noga |
wszystko w granicach rozsądku |
food |
3 |
8 |
heart |
serce |
jw. |
food |
4 |
16 |
brains |
mózg |
jak głowa |
food |
5 |
32 |
guts |
wnętrzności |
w granicach rozsądku |
trash, notake |
6 |
64 |
hands |
dłoń |
człekokształtne |
trash |
7 |
128 |
feet |
stopa |
jw. |
trash |
8 |
256 |
fingers |
palce |
jw. |
trash |
9 |
512 |
ear |
ucho |
wedle rozsądku |
trash |
10 |
1024 |
eye |
oko |
poza roślinami |
trash |
11 |
2048 |
long_tongue |
jęzor |
głównie ssaki |
food |
12 |
4096 |
eyestalks |
czułki |
owady i inne bezkręgowce, rośliny |
trash |
13 |
8192 |
tentacles |
macki |
ośmiornice, mutanty ;) |
food |
14 |
16384 |
fins |
płetwy |
ryby, ssaki morskie |
food |
15 |
32768 |
wings |
skrzydła |
ptaki, smoki, nietoperze, owady lepiej nie |
food |
16 |
65536 |
tail |
ogon |
ogon typu niejadalnego jak kota, konia, krowy, pawia itp. ;) |
trash |
17 |
131072 |
scales |
łuska |
gady, ryby, smoki, rośliny |
trash |
18 |
262144 |
claws |
pazury |
drapieżniki (ssaki, gady) |
weapon |
19 |
524288 |
fangs |
kieł |
ssaki drapieżne, wampiry ;) |
trash |
20 |
1048576 |
horns |
róg |
gady, ssaki, smoki, owady |
trash |
21 |
2097152 |
tusks |
cios |
słonie, mamuty, narwale |
trash
|
22 |
4194304 |
tailattack |
potężny ogon |
gady, smoki |
food |
23 |
8388608 |
sharpscales |
rogowe łuski |
gady, smoki |
trash |
24 |
16777216 |
beak |
dziób |
ptaki |
trash |
25 |
33554432 |
haunches |
udziec |
głównie większe ssaki |
food |
26 |
67108864 |
hooves |
kopyto |
konie |
trash |
27 |
134217728 |
paws |
łapa |
średnie ssaki nie mające kopyt/racic/itp. |
food |
28 |
268435456 |
forelegs |
odnóże |
owady |
trash |
29 |
536870912 |
feathers |
pióra |
ptaki |
trash |
RIS oznacza - Resistance Immunity Susceptibility (czyli
odporność, całkowitą odporność i wrażliwość) na dany typ ataku:
2x |
wartość |
nazwa |
uwagi |
0 |
1 |
fire |
|
1 |
2 |
cold |
|
2 |
4 |
electricity |
|
3 |
8 |
energy |
|
4 |
16 |
blunt |
|
5 |
32 |
pierce |
|
6 |
64 |
slash |
|
7 |
128 |
acid |
|
8 |
256 |
poison |
|
9 |
512 |
drain |
|
10 |
1024 |
sleep |
|
11 |
2048 |
charm |
|
12 |
4096 |
whip |
|
13 |
8192 |
nonmagic |
czyli broń konwencjonalna ;) |
20 |
1048576 |
magic |
WSZYSTKIE czary |
21 |
2097152 |
paralysis |
|
22 |
4194304 |
mental |
|
23 |
8388608 |
light |
|
24 |
16777216 |
water |
|
25 |
33554432 |
earth |
|
26 |
67108864 |
air |
|
27 |
134217728 |
sound |
|
28 |
268435456 |
holy |
|
29 |
536870912 |
negative |
|
30 |
1073741824 |
claw |
|
31 |
2147483648 |
hit |
|
Flagi na drugi BV |
0 |
1 |
backstab |
|
1 |
2 |
circle |
|
2 |
4 |
material_elements |
|
3 |
8 |
ethereal_elements |
|
4 |
16 |
white_magic |
|
5 |
32 |
black_magic |
|
6 |
64 |
body_magic |
|
7 |
128 |
misticism |
|
8 |
256 |
spellcraft |
|
Mob może wyprowadzać określony typ ataku:
2x |
wartość |
nazwa |
uwagi |
0 |
1 |
bite |
|
1 |
2 |
claws |
|
2 |
4 |
tail |
|
3 |
8 |
sting |
|
4 |
16 |
punch |
|
5 |
32 |
kick |
|
6 |
64 |
trip |
|
7 |
128 |
bash |
|
8 |
256 |
stun |
|
9 |
512 |
gouge |
|
10 |
1024 |
backstab |
|
11 |
2048 |
feed |
|
12 |
4096 |
drain |
|
13 |
8192 |
firebreath |
|
14 |
16384 |
frostbreath |
|
15 |
32768 |
acidbreath |
|
16 |
65536 |
lightnbreath |
|
17 |
131072 |
gasbreath |
|
18 |
262144 |
poison |
|
19 |
524288 |
nastypoison |
|
20 |
1048576 |
gaze |
|
21 |
2097152 |
blindness |
|
22 |
4194304 |
causeserious |
|
23 |
8388608 |
earthquake |
|
24 |
16777216 |
causecritical |
|
25 |
33554432 |
curse |
|
26 |
67108864 |
flamestrike |
|
27 |
134217728 |
harm |
|
28 |
268435456 |
fireball |
|
29 |
536870912 |
colourspray |
|
30 |
1073741824 |
weaken |
|
31 |
2147483648 |
spiralblast |
|
Mob może bronić się używając różnych sposobów:
2x |
wartość |
nazwa |
uwagi |
0 |
1 |
parry |
|
1 |
2 |
dodge |
|
2 |
4 |
heal |
|
3 |
8 |
curelight |
|
4 |
16 |
cureserious |
|
5 |
32 |
curecritical |
|
6 |
64 |
dispelmagic |
|
7 |
128 |
dispelevil |
|
8 |
256 |
sanctuary |
|
9 |
512 |
fireshield |
|
10 |
1024 |
shockshield |
|
11 |
2048 |
shield |
|
12 |
4096 |
bless |
|
13 |
8192 |
stoneskin |
|
14 |
16384 |
teleport |
|
15 |
32768 |
monsum1 |
|
16 |
65536 |
monsum2 |
|
17 |
131072 |
monsum3 |
|
18 |
262144 |
monsum4 |
|
19 |
524288 |
disarm |
|
20 |
1048576 |
iceshield |
|
21 |
2097152 |
grip |
|
22 |
4194304 |
acidmist |
|
23 |
8388608 |
venomshield |
|
24 |
16777216 |
shield_block |
|
25 |
33554432 |
pain_reflection |
|
26 |
67108864 |
spell_thief |
|
27 |
134217728 |
weapon_thief |
|
Powrót
Powrót
|