News
Pomoc
Zasady
Žwiat
Gracze
Klany
Teksty
» Logi
NieÂmiertelni
Zmie˝ wygl▒d:
Zielona Wie┐a
Popups by overLIB!
The PHP Group
MySQL AB
Valid HTML 4.01!

Krainy



1


Arachnos, nades│a│(a) Wigen, 2006-05-03 18:05:50
Arachnos jest kr├│lestwem paj┬▒k├│w po┬│o┬┐onym na p├│┬│nocno-zachodnim kra├▒cu puszczy Haon Dor. W w├¬dr├│wce po tej wyj┬▒tkowej krainie przyda ci si├¬ umiej├¬tno┬Â├Ž latania. Mo┬┐esz j┬▒ uzyska├Ž zjadaj┬▒c soczystego arbuza, kt├│rego sprzeda ci ogrodnik dworu Tullfuhrzkych. Gdy ju┬┐ twoje stopy unios┬▒ si├¬ nad ziemi┬▒ mo┬┐esz bez obawy zacz┬▒├Ž zwiedzanie. Ju┬┐ na samym pocz┬▒tku w├¬dr├│wki musisz przej┬Â├Ž po paj├¬czynie, w kt├│rej znajduj┬▒ si├¬ szcz┬▒tki schwytanych w ni┬▒ nieszcz├¬┬Âliwych istot. W pobli┬┐u mieszka kr├│lowa os, lepiej nie zak┬│├│ca├Ž jej spokoju, bardzo tego nie lubi. Swoj┬▒ siedzib├¬ ma te┬┐ niedaleko paj┬▒ko┬│ak, ale on r├│wnie┬┐ nie b├¬dzie mia┬│ ochoty na twoje towarzystwo. Aby dotrze├Ž do centrum ogromnej paj├¬czyny musisz pokona├Ž pe┬│n┬▒ zakr├¬t├│w paj├¬cz┬▒ ┬Âcie┬┐k├¬. Na miejscu zobaczysz nory glizdin├│w lub b├¬dziesz mie├Ž okazj├¬ podziwia├Ž ogromne szcz├¬ki paj┬▒ka ptasznika. By├Ž mo┬┐e spotkasz te┬┐ Yevauda, uzurpatora Darkhaven, kt├│ry bardzo dawno temu cz├¬sto dawa┬│ si├¬ we znaki jego mieszka├▒com. Je┬Âli b├¬dziesz mie├Ž ochot├¬, mo┬┐esz zmierzy├Ž si├¬ z sam┬▒ Arachnos┬▒, cesarzow┬▒ paj┬▒k├│w. B┬▒d┬╝ jednak ostro┬┐ny zwiedzaj┬▒c reszt├¬ krainy. Na samym jej ko├▒cu znajduje si├¬ pu┬│apka Mahatmy, je┬Âli zabraknie ci do┬Âwiadczenia i zimnej krwi, z pewno┬Âci┬▒ w ni┬▒ wpadniesz i podzielisz los innych, niedo┬Âwiadczonych poszukiwaczy przyg├│d.

Baszty, nades│a│(a) Wigen, 2006-05-31 14:55:15
Ka┬┐dy w├¬drowiec, kt├│ry mia┬│ okazje podziwia├Ž panoram├¬ pi├¬knego i jak dot┬▒d niezdobytego Darkhaven, z pewno┬Âci┬▒ zauwa┬┐y g├│ruj┬▒ce nad miastem cztery baszty. Te imponuj┬▒ce i budowle strzeg┬▒ bezpiecze├▒stwa mieszka├▒c├│w.
W przesz┬│o┬Âci Darkhaven by┬│o nieustannie n├¬kane przez liczne hordy ork├│w, goblin├│w oraz innych stworze├▒ pragn┬▒cych zmierzy├Ž si├¬ z pot├¬g┬▒ miasta. Baszty od niepami├¬tnych czas├│w stanowi┬│y dla nich zapor├¬ nie do przej┬Âcia. Stra┬┐┬▒ na murach dowodzi Thenlac, gotowy odda├Ž ┬┐ycie w obronie Darkhaven.

Brokilon, nades│a│(a) Gytfryd, 2013-01-22 15:08:01
Staro┬┐ytny las Brokilon znajduj├¬ si├¬ w po┬│udniowej cz├¬┬Âci Cygnusa. Jest pilnie strze┬┐ony przez driady, kt├│re uwa┬┐nie obserwuj┬▒ ka┬┐dego, kt├│ry ┬Âmie przekroczy┬│ granic├¬ tego lasu. Opr├│cz driad las zamieszkuj┬▒ liczne zwierz├¬ta. W┬│adz├¬ w Brokilonie sprawuj├¬ prawdopodobnie najstarsz┬▒ z ┬┐yj┬▒cych driad - Eithne. Mieszka ona w Duen Canell, stolicy le┬Ânego kr├│lestwa. Niegdy┬ stolica ta t├¬tni┬│a ┬┐ycie, obecnie jest prawie zapomniana. Pomimo w lesie nadal s┬▒ niezbadane zak┬▒tki, wi├¬c lepiej uwa┬┐a├Ž lub w og├│le si├¬ tam nie zapuszcza├Ž, gdy┬┐ mo┬┐na ju┬┐ nie powr├│ci├Ž.

Cienie chaosu, nades│a│(a) Nebpar, 2006-07-21 10:59:35
Id┬▒c na p├│┬│noc od miasta Darkhaven przez P├│┬│nocne r├│wniny natrafimy na wej┬Âcie do Cieni Chaosu. Gdy rozgl┬▒damy si├¬ dooko┬│a widzimy, ┬┐e ro┬Ânie tu du┬┐o pi├¬knych roz┬│o┬┐ystych drzew przez co dociera tu bardzo ma┬│o promieni s┬│onecznych. ┬Žcie┬┐kami kr├¬ci si├¬ tu du┬┐o istot, cz├¬sto bardzo agresywnych. Napotka├Ž tu mo┬┐na dusze wojownik├│w, potwory i ┬┐ywe wy┬│adowania. Niedaleko jest wej┬Âcie do jaskini, gdzie krwio┬┐ercze nietoperze czekaja w ukryciu na swoj┬▒ zdobycz. Tu┬┐ za ni┬▒ w ciemnej jaskini spotka├Ž mo┬┐emy Mrocznych Rycerzy. Przechadzaj┬▒c si├¬ po tych lasach, natrafimy na zab┬│┬▒kanego goblina, kt├│ry zapewne bedzie wdzi├¬czny je┬Âli pomo┬┐emy mu znale┬╝├Ž wyj┬Âcie. W p├│lnocno zachodniej cz├¬┬Âci krainy natrafimy tam na obszar magicznych portali. Cz├¬sto prowadz┬▒ one w nieznane miejsce na cygnusie. Lepiej b├¬dzie omija├Ž to miejsce z daleka. W centrum lasu napotka├Ž mo┬┐emy na chatk├¬ Kap┬│ana Saegaal, kt├│ra z zewn┬▒trz wygl┬▒da na zadban┬▒. W razie nag┬│ych potrzeb Kap┬│an przyjmie swoich wyznawc├│w w ka┬┐dej chwili.

Deszczowa dolina, nades│a│(a) Nebpar, 2006-07-21 11:44:34
Gdy wkraczamy do Deszczowej Doliny widzimy podmok┬│┬▒ polan├¬, gdzie teren pokryty jest bujnie rosn┬▒c┬▒ zielon┬▒ traw┬▒, du┬┐y kamienisty w┬▒w├│┬┐, spotkamy tam wiele jaszczurek, skorpion├│w i ma┬│ych w├¬┬┐y. Nie daleko jest te┬┐ niewielki dobrze zaopatrzony zagajnik, do kt├│rego to co jaki┬ czas zagl┬▒daj┬▒ ma┬│e jelonki i inne le┬Âne zwierzaki, kt├│re mo┬┐na spotka├Ž na ka┬┐dym kroku. Id┬▒c dalej widzimy wej┬Âcie do zamku. Do kt├│rego mo┬┐na wej┬Â├Ž przez poci┬▒gni├¬cie ┬│a├▒cucha wisz┬▒cego na drzwiach wej┬Âciowych. Przechodz┬▒c przez pr├│g widzimy pi├¬kny du┬┐y dziedziniec, na wsch├│d od dziedzi├▒ca widzimy wej┬Âcie do prywatnych komnat, id┬▒c na po┬│udnie trafimy do pomieszczenia gdzie umieszczona jest pi├¬kna wykonana z marmuru fontanna, natomiast na zach├│d zej┬Âcie do piwnicy, gdzie przechowywane s┬▒ r├│┬┐nego rodzaju trunki i nie tylko. Zwiedzaj┬▒c zamek napotka├Ž mo┬┐emy na ciemn┬▒ jaskini├¬, po kt├│rej b┬│┬▒kaj┬▒ si├¬ chimery. Na ko├▒cu jaskinii za┬ natrafim1;2cy na czarodzieja uwi├¬zionego przed laty przez w┬│adc├¬ tego zamku.

Fiord, nades│a│(a) Gytfryd, 2006-06-17 21:15:10
P├│┬│nocne krainy Cygnusa zawsze by┬│y mroczne, zimne i niedost├¬pne dla zwyk┬│ego poszukiwacza przyg├│d. Lodowy fiord, kt├│ry wida├Ž z baszt w Darkhaven, nie jest wyj┬▒tkiem. Nadal pozostaje w nim wiele nieodkrytych miejsc i zak┬▒tk├│w.
Wej┬Âciem do fiordu jest pi├¬kna, zielona ┬│┬▒ka. Im dalej na p├│┬│noc, klimat i pogoda staje si├¬ coraz gorsza. Pojawiaj┬▒ si├¬ lodowe ┬Âcie┬┐ki, gdzieniegdzie s┬│ycha├Ž wycie wilk├│w. W centrum fiordu znajduje si├¬ osada. Jest w niej ku┬╝nia, sklepy i uniwersytet. W┬│adz├¬ nad tym wszystkim sprawuje Pani Lodu. Jej twierdz┬▒ jest legowisko w ┬Âniegu na po┬│udniu fiordu.
Je┬Âli chcesz p┬│ywa├Ž prawdziwym statkiem, udaj si├¬ na p├│┬│noc. Jest tam wej┬Âcie do przystani, z kt├│rej mo┬┐esz wyp┬│yn┬▒├Ž na bezkresne Morze Sylthii.

G├│ra Drahna, nades│a│(a) Nebpar, 2006-07-21 12:37:52
G├│ra Drahna po┬│o┬┐ona jest niedaleko Jeziora Utopc├│w. Przechodz┬▒c ma┬│y labirynt znajdziemy si├¬ przed wej┬Âciem do wn├¬trza g├│ry. Rozgl┬▒daj┬▒c si├¬ widzimy szereg krzywych schod├│w, kt├│re prowadza na g├│r├¬. Po drodze napotkamy du┬┐┬▒ przepa┬Â├Ž, przez kt├│r┬▒ prowadzi niewielka k┬│adka. Gdy wchodzimy na szczyt, przed sob┬▒ widzimy wielki krater nazwany imieniem w┬│a┬Âciciela tej g├│ry. Znajdziemy tam wiele bardzo du┬┐ych ko┬┐eni. Po prawej stonie kraw├¬dzi krateru widzimy drabink├¬ prowadz┬▒c┬▒ na przepi├¬kne du┬┐e drzwo. Po drodze natkniemy sie na bujne du┬┐e cierniste krzewy, kt├│re pokalecz┬▒ nas przy pr├│bie wtargni├¬cia do domu Drahna. Na szczycie drzewa znajduje si├¬ drewniany domek, w kt├│rym mieszka Drahn ze swoim pupilem, szarym kotem. Pomieszczenia s┬▒ tu raczej niewielkie, zaraz przy wej┬Âciu pan g├│ry ma sw├│j pok├│j, i piekny marmurowy parapet, na kt├│rym jego kot cz├¬sto lubi przesiadywa├Ž i wygl┬▒dac przez okno. Na pi├¬trze znajdziemy sypialnie, w kt├│rej odpoczywa po pracy, obok sypialni jest ma┬│y pok├│j rozrywki gdzie wypowiadaj┬▒c s┬│owo Przygoda, magiczna chmura przeniesie nas na chwile w nieznane miejsce po czym wr├│cimy na rynek miasta Darkhaven.

G├│ry Mgie┬│, nades│a│(a) Gytfryd, 2006-06-17 21:51:15
Mo┬┐na je nazwa├Ž skr├│tem mi├¬dzy G├│rsk┬▒ Rzek┬▒, a Wie┬┐┬▒ Arcymaga. Jednak nie s┬▒ wcale takie ┬│atwe do pokonania. Praktycznie wszystkie scie┬┐ki s┬▒ zakryte bardzo g├¬st┬▒ mg┬│┬▒, kt├│ra utrudnia w├¬dr├│wk├¬. Warto uwa┬┐a├Ž, aby nie zej┬Â├Ž z w┬│a┬Âciwej drogi. Niedaleko od wej┬Âcia, na p├│┬│nocny zach├│d od ┬Âcie┬┐ek, jest ciemny tunel. Lepiej do niego nie wchodzi├Ž, bo mo┬┐na z niego nie wyj┬Â├Ž ┬┐ywym. Do ko├▒ca nikt go nie zbada┬│, wiadomo tylko tyle, ┬┐e na jego ko├▒cu znajduje si├¬ kilku silnych potwor├│w. Pod┬▒┬┐aj┬▒c w┬▒wozem na p├│┬│noc z ┬│atwo┬Âci┬▒ odnajdziemy trakt, kt├│ry doprowadzi nas do G├│rskiej Rzeki. Na samym ko├▒cu tych g├│r jest powietrzna wyspa, kt├│rej strze┬┐e Varo.

Haon Dor, nades│a│(a) Wigen, 2006-05-03 18:06:42
Na zach├│d od pi├¬knego i pe┬│nego niespodzianek miasta Darkhaven rozci┬▒ga si├¬ olbrzymia puszcza Haon Dor. Rosn┬▒ce tam d├¬by i buki maj┬▒ setki lat. Miejscami las jest tak g├¬sty, ┬┐e korony drzew nie przepuszczaj┬▒ nawet odrobiny ┬Âwiat┬│a. Niedo┬Âwiadczony podr├│┬┐nik ┬│atwo mo┬┐e si├¬ tu zgubi├Ž. Jednak warto odwiedzi├Ž to miejsce i poczu├Ž cz┬▒stk├¬ tajemnicy, kt├│ra mo┬┐e sta├Ž si├¬ pocz┬▒tkiem nowej przygody. Haon Dor wraz z Le┬Ânym Traktem ┬│┬▒cz┬▒ ze sob┬▒ dwa najwi├¬ksze miasta Cygnusa, Darkhaven oraz Midgaard. Pod┬▒┬┐aj┬▒c traktem wytyczonym przez podr├│┬┐nik├│w, ci┬▒gn┬▒cym si├¬ ze wschodu na zach├│d, trudno przeoczy├Ž ┬Âcie┬┐k├¬ prowadz┬▒c┬▒ na p├│┬│noc, kt├│ra prowadzi do twierdzy Mahn-Tor, pot├¬┬┐nego zamczyska minotaur├│w. Natomiast na po┬│udniu znajduje si├¬ Wie┬┐a Arcymaga. Jednak dotrze├Ž do niej nie jest tak ┬│atwo i b├¬dziesz musia┬│ pokona├Ž jeszcze wiele trudno┬Âci zanim staniesz u jej bram. Podobno gdzie┬ w samym ┬Ârodku puszczy znajduje si├¬ olbrzymi jesion - Yggdrasil, Drzewo ┬»ycia. Legenda g┬│osi, ┬┐e jego ga┬│├¬zie si├¬gaj┬▒ nieba a korzenie podziemnej krainy zmar┬│ych. To tylko jedna z tajemnic, kt├│re kryje w sobie ta prastara puszacza. W najodleglejszych po┬│udniowych jej rejonach znajduje si├¬ kryj├│wka trolli. Aby do niej dotrze├Ž, musisz po drodze zmierzy├Ž si├¬ z grasuj┬▒cymi w tym rejonie stadami wilk├│w, kt├│re atakuj┬▒ bez ostrze┬┐enia ka┬┐dego, kto odwa┬┐y si├¬ wkroczy├Ž na ich teren. Wej┬Âcia do kryj├│wki strze┬┐e obronna bestia. Jest to bardzo agresywna i nie lubi┬▒ca nieproszonych go┬Âci istota. Kieruj┬▒c si├¬ na zach├│d od miejsca, kt├│re zamieszkuj┬▒ trolle, mo┬┐esz trafi├Ž do jaskini zielonego smoka. Walka z nim mo┬┐e by├Ž dla Ciebie nie lada wyzwaniem, a zwyci├¬stwo z pewno┬Âci┬▒ przyniesie Ci zas┬│u┬┐on┬▒ nagrod├¬. W p├│┬│nocno-zachodniej cz├¬┬Âci znajduje si├¬ siedziba kr├│lowej paj┬▒k├│w oraz wej┬Âcie do jej kr├│lestwa, krainy Arachnos. W├¬druj┬▒c po puszczy mo┬┐esz natkn┬▒├Ž si├¬ na tamtejszego drwala, Jacusia. Sprawuje on piecze nad tutejsz┬▒ zwierzyn┬▒, jeleniami, kr├│likami oraz br┬▒zowym misiem, jego ulubie├▒cem. To jeszcze nie wszystkie tajemnice Haon Dor. Je┬Âli wyka┬┐esz si├¬ cierpliwo┬Âci┬▒, w swoich poszukiwaniach b├¬dziesz m├│g┬│ odwiedzi├Ž Zaginione Muzeum Zagadek, kt├│re prawdopodobnie znajduje si├¬ w po┬│udniowo-wschodniej cz├¬┬Âci puszczy. Natomiast nieopodal miejsca, w kt├│rym Haon Dor ┬│┬▒czy si├¬ z Le┬Ânym Traktem, znajduje si├¬ drzewny Stonehenge, ┬Âwi┬▒tynia nieznanego boga oraz siedziba klanu ZNC, jednego z najstarszych w ┬Âwiecie Cygnusa.

Jezioro Utopc├│w, nades│a│(a) Nebpar, 2006-07-21 13:07:43
Podr├│┬┐uj┬▒c przez Haon Dor i Wie┬┐├¬ Arcymaga dojdziemy do Jeziora Utopc├│w. Le┬Âna ┬Âcie┬┐ka z pocz┬▒tku w┬▒ska, lecz im bli┬┐ej do brzegu jeziora zaczyna si├¬ rozsze┬┐a├Ž. Gdy wychodzimy z lasu widzimy piaszczysty brzeg jeziora. Przed sob┬▒ widizmy pomost, kt├│ry prowadzi prawie na sam ┬Ârodek jeziora. Id┬▒c na p├│┬│noc ┬Âcie┬┐k┬▒ w ko┬│o jeziora natkniemy si├¬na gniazdo kaczki, kt├│ra wychowuje tu swoje m┬│ode. Dalej wida├Ž ma┬│y brzozowy lasek, w kt├│rym mie┬Âci sie zagajnik. Cz├¬sto mo┬┐na spotka├Ž tu zwierz├¬ta, kt├│re przychodz┬▒ si├¬ posili├Ž i schronic w ├Žie├▒, gdy s┬│o├▒ce przypieka zbyt mocno. Niedalego zagajnika znajdziemy skalisty brzeg jezira, gdzie zwykle zwi├¬rz├¬ta z okolicy przychodz┬▒ zaspokoi├Ž pragnienie b┬▒d┬╝ powygrzewa├Ž si├¬ w upalnym s┬│o├▒cu. Zchodz┬▒c w g┬│┬▒b jeziora w jego zak┬▒tkach, napotkamy paj┬▒ka topika tkaj┬▒cego swoje ┬Âieci, raka ambro┬┐ego, kt├│ry w ukryciu czycha na ┬│atw┬▒ zdobycz i wiele innych istot skrywaj┬▒cych sie w podwodnym gaju wodorost├│w.

Powrˇt



Privacy policy

Style by Graveir :: Oprawa graficzna by Bregor ::
PHP & MySQL by Aman & Graveir :: 2005 :: Keryn 2006-2007 :: Araadan 2007-2012

play now