News
Pomoc
Zasady
¦wiat
Gracze
Klany
Teksty
» Logi
Nie¶miertelni


Autoryzacja:
Zmieñ wygl±d:
Zielona Wie¿a
Popups by overLIB!
The PHP Group
MySQL AB
Valid HTML 4.01!

Krainy



1


Arachnos, nades³a³(a) Wigen, 2006-05-03 18:05:50
Arachnos jest królestwem paj±ków po³o¿onym na pó³nocno-zachodnim krañcu puszczy Haon Dor. W wêdrówce po tej wyj±tkowej krainie przyda ci siê umiejêtno¶æ latania. Mo¿esz j± uzyskaæ zjadaj±c soczystego arbuza, którego sprzeda ci ogrodnik dworu Tullfuhrzkych. Gdy ju¿ twoje stopy unios± siê nad ziemi± mo¿esz bez obawy zacz±æ zwiedzanie. Ju¿ na samym pocz±tku wêdrówki musisz przej¶æ po pajêczynie, w której znajduj± siê szcz±tki schwytanych w ni± nieszczê¶liwych istot. W pobli¿u mieszka królowa os, lepiej nie zak³ócaæ jej spokoju, bardzo tego nie lubi. Swoj± siedzibê ma te¿ niedaleko paj±ko³ak, ale on równie¿ nie bêdzie mia³ ochoty na twoje towarzystwo. Aby dotrzeæ do centrum ogromnej pajêczyny musisz pokonaæ pe³n± zakrêtów pajêcz± ¶cie¿kê. Na miejscu zobaczysz nory glizdinów lub bêdziesz mieæ okazjê podziwiaæ ogromne szczêki paj±ka ptasznika. Byæ mo¿e spotkasz te¿ Yevauda, uzurpatora Darkhaven, który bardzo dawno temu czêsto dawa³ siê we znaki jego mieszkañcom. Je¶li bêdziesz mieæ ochotê, mo¿esz zmierzyæ siê z sam± Arachnos±, cesarzow± paj±ków. B±d¼ jednak ostro¿ny zwiedzaj±c resztê krainy. Na samym jej koñcu znajduje siê pu³apka Mahatmy, je¶li zabraknie ci do¶wiadczenia i zimnej krwi, z pewno¶ci± w ni± wpadniesz i podzielisz los innych, niedo¶wiadczonych poszukiwaczy przygód.

Baszty, nades³a³(a) Wigen, 2006-05-31 14:55:15
Ka¿dy wêdrowiec, który mia³ okazje podziwiaæ panoramê piêknego i jak dot±d niezdobytego Darkhaven, z pewno¶ci± zauwa¿y góruj±ce nad miastem cztery baszty. Te imponuj±ce i budowle strzeg± bezpieczeñstwa mieszkañców.
W przesz³o¶ci Darkhaven by³o nieustannie nêkane przez liczne hordy orków, goblinów oraz innych stworzeñ pragn±cych zmierzyæ siê z potêg± miasta. Baszty od niepamiêtnych czasów stanowi³y dla nich zaporê nie do przej¶cia. Stra¿± na murach dowodzi Thenlac, gotowy oddaæ ¿ycie w obronie Darkhaven.

Brokilon, nades³a³(a) Gytfryd, 2013-01-22 15:08:01
Staro¿ytny las Brokilon znajdujê siê w po³udniowej czê¶ci Cygnusa. Jest pilnie strze¿ony przez driady, które uwa¿nie obserwuj± ka¿dego, który ¶mie przekroczy³ granicê tego lasu. Oprócz driad las zamieszkuj± liczne zwierzêta. W³adzê w Brokilonie sprawujê prawdopodobnie najstarsz± z ¿yj±cych driad - Eithne. Mieszka ona w Duen Canell, stolicy le¶nego królestwa. Niegdy¶ stolica ta têtni³a ¿ycie, obecnie jest prawie zapomniana. Pomimo w lesie nadal s± niezbadane zak±tki, wiêc lepiej uwa¿aæ lub w ogóle siê tam nie zapuszczaæ, gdy¿ mo¿na ju¿ nie powróciæ.

Cienie chaosu, nades³a³(a) Nebpar, 2006-07-21 10:59:35
Id±c na pó³noc od miasta Darkhaven przez Pó³nocne równiny natrafimy na wej¶cie do Cieni Chaosu. Gdy rozgl±damy siê dooko³a widzimy, ¿e ro¶nie tu du¿o piêknych roz³o¿ystych drzew przez co dociera tu bardzo ma³o promieni s³onecznych. ¦cie¿kami krêci siê tu du¿o istot, czêsto bardzo agresywnych. Napotkaæ tu mo¿na dusze wojowników, potwory i ¿ywe wy³adowania. Niedaleko jest wej¶cie do jaskini, gdzie krwio¿ercze nietoperze czekaja w ukryciu na swoj± zdobycz. Tu¿ za ni± w ciemnej jaskini spotkaæ mo¿emy Mrocznych Rycerzy. Przechadzaj±c siê po tych lasach, natrafimy na zab³±kanego goblina, który zapewne bedzie wdziêczny je¶li pomo¿emy mu znale¼æ wyj¶cie. W pólnocno zachodniej czê¶ci krainy natrafimy tam na obszar magicznych portali. Czêsto prowadz± one w nieznane miejsce na cygnusie. Lepiej bêdzie omijaæ to miejsce z daleka. W centrum lasu napotkaæ mo¿emy na chatkê Kap³ana Saegaal, która z zewn±trz wygl±da na zadban±. W razie nag³ych potrzeb Kap³an przyjmie swoich wyznawców w ka¿dej chwili.

Deszczowa dolina, nades³a³(a) Nebpar, 2006-07-21 11:44:34
Gdy wkraczamy do Deszczowej Doliny widzimy podmok³± polanê, gdzie teren pokryty jest bujnie rosn±c± zielon± traw±, du¿y kamienisty w±wó¿, spotkamy tam wiele jaszczurek, skorpionów i ma³ych wê¿y. Nie daleko jest te¿ niewielki dobrze zaopatrzony zagajnik, do którego to co jaki¶ czas zagl±daj± ma³e jelonki i inne le¶ne zwierzaki, które mo¿na spotkaæ na ka¿dym kroku. Id±c dalej widzimy wej¶cie do zamku. Do którego mo¿na wej¶æ przez poci±gniêcie ³añcucha wisz±cego na drzwiach wej¶ciowych. Przechodz±c przez próg widzimy piêkny du¿y dziedziniec, na wschód od dziedziñca widzimy wej¶cie do prywatnych komnat, id±c na po³udnie trafimy do pomieszczenia gdzie umieszczona jest piêkna wykonana z marmuru fontanna, natomiast na zachód zej¶cie do piwnicy, gdzie przechowywane s± ró¿nego rodzaju trunki i nie tylko. Zwiedzaj±c zamek napotkaæ mo¿emy na ciemn± jaskiniê, po której b³±kaj± siê chimery. Na koñcu jaskinii za¶ natrafim1;2cy na czarodzieja uwiêzionego przed laty przez w³adcê tego zamku.

Fiord, nades³a³(a) Gytfryd, 2006-06-17 21:15:10
Pó³nocne krainy Cygnusa zawsze by³y mroczne, zimne i niedostêpne dla zwyk³ego poszukiwacza przygód. Lodowy fiord, który widaæ z baszt w Darkhaven, nie jest wyj±tkiem. Nadal pozostaje w nim wiele nieodkrytych miejsc i zak±tków.
Wej¶ciem do fiordu jest piêkna, zielona ³±ka. Im dalej na pó³noc, klimat i pogoda staje siê coraz gorsza. Pojawiaj± siê lodowe ¶cie¿ki, gdzieniegdzie s³ychaæ wycie wilków. W centrum fiordu znajduje siê osada. Jest w niej ku¼nia, sklepy i uniwersytet. W³adzê nad tym wszystkim sprawuje Pani Lodu. Jej twierdz± jest legowisko w ¶niegu na po³udniu fiordu.
Je¶li chcesz p³ywaæ prawdziwym statkiem, udaj siê na pó³noc. Jest tam wej¶cie do przystani, z której mo¿esz wyp³yn±æ na bezkresne Morze Sylthii.

Góra Drahna, nades³a³(a) Nebpar, 2006-07-21 12:37:52
Góra Drahna po³o¿ona jest niedaleko Jeziora Utopców. Przechodz±c ma³y labirynt znajdziemy siê przed wej¶ciem do wnêtrza góry. Rozgl±daj±c siê widzimy szereg krzywych schodów, które prowadza na górê. Po drodze napotkamy du¿± przepa¶æ, przez któr± prowadzi niewielka k³adka. Gdy wchodzimy na szczyt, przed sob± widzimy wielki krater nazwany imieniem w³a¶ciciela tej góry. Znajdziemy tam wiele bardzo du¿ych ko¿eni. Po prawej stonie krawêdzi krateru widzimy drabinkê prowadz±c± na przepiêkne du¿e drzwo. Po drodze natkniemy sie na bujne du¿e cierniste krzewy, które pokalecz± nas przy próbie wtargniêcia do domu Drahna. Na szczycie drzewa znajduje siê drewniany domek, w którym mieszka Drahn ze swoim pupilem, szarym kotem. Pomieszczenia s± tu raczej niewielkie, zaraz przy wej¶ciu pan góry ma swój pokój, i piekny marmurowy parapet, na którym jego kot czêsto lubi przesiadywaæ i wygl±dac przez okno. Na piêtrze znajdziemy sypialnie, w której odpoczywa po pracy, obok sypialni jest ma³y pokój rozrywki gdzie wypowiadaj±c s³owo Przygoda, magiczna chmura przeniesie nas na chwile w nieznane miejsce po czym wrócimy na rynek miasta Darkhaven.

Góry Mgie³, nades³a³(a) Gytfryd, 2006-06-17 21:51:15
Mo¿na je nazwaæ skrótem miêdzy Górsk± Rzek±, a Wie¿± Arcymaga. Jednak nie s± wcale takie ³atwe do pokonania. Praktycznie wszystkie scie¿ki s± zakryte bardzo gêst± mg³±, która utrudnia wêdrówkê. Warto uwa¿aæ, aby nie zej¶æ z w³a¶ciwej drogi. Niedaleko od wej¶cia, na pó³nocny zachód od ¶cie¿ek, jest ciemny tunel. Lepiej do niego nie wchodziæ, bo mo¿na z niego nie wyj¶æ ¿ywym. Do koñca nikt go nie zbada³, wiadomo tylko tyle, ¿e na jego koñcu znajduje siê kilku silnych potworów. Pod±¿aj±c w±wozem na pó³noc z ³atwo¶ci± odnajdziemy trakt, który doprowadzi nas do Górskiej Rzeki. Na samym koñcu tych gór jest powietrzna wyspa, której strze¿e Varo.

Haon Dor, nades³a³(a) Wigen, 2006-05-03 18:06:42
Na zachód od piêknego i pe³nego niespodzianek miasta Darkhaven rozci±ga siê olbrzymia puszcza Haon Dor. Rosn±ce tam dêby i buki maj± setki lat. Miejscami las jest tak gêsty, ¿e korony drzew nie przepuszczaj± nawet odrobiny ¶wiat³a. Niedo¶wiadczony podró¿nik ³atwo mo¿e siê tu zgubiæ. Jednak warto odwiedziæ to miejsce i poczuæ cz±stkê tajemnicy, która mo¿e staæ siê pocz±tkiem nowej przygody. Haon Dor wraz z Le¶nym Traktem ³±cz± ze sob± dwa najwiêksze miasta Cygnusa, Darkhaven oraz Midgaard. Pod±¿aj±c traktem wytyczonym przez podró¿ników, ci±gn±cym siê ze wschodu na zachód, trudno przeoczyæ ¶cie¿kê prowadz±c± na pó³noc, która prowadzi do twierdzy Mahn-Tor, potê¿nego zamczyska minotaurów. Natomiast na po³udniu znajduje siê Wie¿a Arcymaga. Jednak dotrzeæ do niej nie jest tak ³atwo i bêdziesz musia³ pokonaæ jeszcze wiele trudno¶ci zanim staniesz u jej bram. Podobno gdzie¶ w samym ¶rodku puszczy znajduje siê olbrzymi jesion - Yggdrasil, Drzewo ¯ycia. Legenda g³osi, ¿e jego ga³êzie siêgaj± nieba a korzenie podziemnej krainy zmar³ych. To tylko jedna z tajemnic, które kryje w sobie ta prastara puszacza. W najodleglejszych po³udniowych jej rejonach znajduje siê kryjówka trolli. Aby do niej dotrzeæ, musisz po drodze zmierzyæ siê z grasuj±cymi w tym rejonie stadami wilków, które atakuj± bez ostrze¿enia ka¿dego, kto odwa¿y siê wkroczyæ na ich teren. Wej¶cia do kryjówki strze¿e obronna bestia. Jest to bardzo agresywna i nie lubi±ca nieproszonych go¶ci istota. Kieruj±c siê na zachód od miejsca, które zamieszkuj± trolle, mo¿esz trafiæ do jaskini zielonego smoka. Walka z nim mo¿e byæ dla Ciebie nie lada wyzwaniem, a zwyciêstwo z pewno¶ci± przyniesie Ci zas³u¿on± nagrodê. W pó³nocno-zachodniej czê¶ci znajduje siê siedziba królowej paj±ków oraz wej¶cie do jej królestwa, krainy Arachnos. Wêdruj±c po puszczy mo¿esz natkn±æ siê na tamtejszego drwala, Jacusia. Sprawuje on piecze nad tutejsz± zwierzyn±, jeleniami, królikami oraz br±zowym misiem, jego ulubieñcem. To jeszcze nie wszystkie tajemnice Haon Dor. Je¶li wyka¿esz siê cierpliwo¶ci±, w swoich poszukiwaniach bêdziesz móg³ odwiedziæ Zaginione Muzeum Zagadek, które prawdopodobnie znajduje siê w po³udniowo-wschodniej czê¶ci puszczy. Natomiast nieopodal miejsca, w którym Haon Dor ³±czy siê z Le¶nym Traktem, znajduje siê drzewny Stonehenge, ¶wi±tynia nieznanego boga oraz siedziba klanu ZNC, jednego z najstarszych w ¶wiecie Cygnusa.

Jezioro Utopców, nades³a³(a) Nebpar, 2006-07-21 13:07:43
Podró¿uj±c przez Haon Dor i Wie¿ê Arcymaga dojdziemy do Jeziora Utopców. Le¶na ¶cie¿ka z pocz±tku w±ska, lecz im bli¿ej do brzegu jeziora zaczyna siê rozsze¿aæ. Gdy wychodzimy z lasu widzimy piaszczysty brzeg jeziora. Przed sob± widizmy pomost, który prowadzi prawie na sam ¶rodek jeziora. Id±c na pó³noc ¶cie¿k± w ko³o jeziora natkniemy siêna gniazdo kaczki, która wychowuje tu swoje m³ode. Dalej widaæ ma³y brzozowy lasek, w którym mie¶ci sie zagajnik. Czêsto mo¿na spotkaæ tu zwierzêta, które przychodz± siê posiliæ i schronic w æieñ, gdy s³oñce przypieka zbyt mocno. Niedalego zagajnika znajdziemy skalisty brzeg jezira, gdzie zwykle zwiêrzêta z okolicy przychodz± zaspokoiæ pragnienie b±d¼ powygrzewaæ siê w upalnym s³oñcu. Zchodz±c w g³±b jeziora w jego zak±tkach, napotkamy paj±ka topika tkaj±cego swoje ¶ieci, raka ambro¿ego, który w ukryciu czycha na ³atw± zdobycz i wiele innych istot skrywaj±cych sie w podwodnym gaju wodorostów.

Powrót



 

Privacy policy

Style by Graveir :: Oprawa graficzna by Blackrain ::
PHP & MySQL by Aman & Graveir :: 2005 :: Keryn 2006-2007 :: Araadan 2007-2013