News
Pomoc
Zasady
¦wiat
Gracze
Klany
Teksty
» Logi
Nie¶miertelni


Autoryzacja:
Zmieñ wygl±d:
Zielona Wie¿a
Popups by overLIB!
The PHP Group
MySQL AB
Valid HTML 4.01!

NEWS

1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15


2007-11-13 19:17:06

Zarz±d Dróg Midgaardzkich dokona³ weekendowych remontów dróg, w wyniku czego wymieniono zu¿yt± nawierzchniê ulicy Parkowej, a tak¿e Szmaragdowej. W celu zmniejszenia natê¿enia ruchu w ca³ym mie¶cie powsta³a tak¿e ulica Szpinakowa, na której swoje podwoje otworzy³y sklepy klanowe.
By u³atwiæ zarz±dzanie sklepami klanowymi nale¿y zapoznaæ siê z helpami:
CSHOP CSHOPSET CLANSET2
Immo nie ingeruj± w dzia³alno¶æ handlow± klanów.

2007-11-07 00:00:00

Poprawiono sporo drobiazgów, m.in.: w lokacjach wodnych da siê piæ i k±paæ bez dodatkowych obiektów; przedmioty spadaj± w wodzie i powietrzu w dó³, o ile jest wyj¶cie; poprawione depozyty i wychodzenie z bosskey; po ¶mierci z rêki gracza dostaje siê timer na shove i drag; obni¿one ceny za tytu³y szlacheckie.

2007-10-24 00:00:00

Wprowadzono klasê jako¶ci obiektów. Ka¿dy przedmiot posiada losow± jako¶æ, która wp³ywa na posiadany przez niego procent dawnych affectów. Z losowo¶ci wy³±czona jest pewna grupa obiektów (totemy klanowe, z flag± personal, nagrody). Wiemy, i¿ w pocz±tkowym okresie Wasze postacie bêd± znacznie s³absze, jednak informujemy, ¿e obiekty bardzo wysokiej jako¶ci mog± osi±gn±æ do 120% dawnych affectów. Oczywi¶cie tak wyj±tkowo cenne przedmioty zdobyæ bêdzie trudno (choæ jest to osi±galne). Dziêki takim zmianom zdobywanie przedmiotów bêdzie bardziej ciekawe i mniej monotonne.
Zwracamy te¿ uwagê, i¿ szansa na 120% dawnych affectów powoduje, ¿e czêsto warto pocz±tkowo skupiæ siê na ³atwiejszych do zdobycia przedmiotach, które by³y odrobinê s³absze ni¿ dotychczas najlepsze ale trudne do zdobycia.
Osoby, które posiada³y na obiektach affecty bêd±ce wynikiem nagród, a obecnie takowe walory utraci³y, proszone s± o indywidualny kontakt (przez lata formy nagród przybiera³y ró¿ne kszta³ty i ciê¿ko wszystkie "wy³apaæ"). Obiekty powszechnie uznane za ciê¿kie do zdobycia maj± klasê jako¶ci ograniczon± do najlepszych grup.

2007-09-26 00:00:00

Wprowadzono pierwszy trakt (krainkê-³±cznik). Stopniowo bêd± pojawiaæ siê kolejne trakty ³±cz±ce poszczególne krainki.

2007-09-06 00:00:00

Zmienione wyszukiwanie celu dla questów na przyniesienie obiektu. W razie otrzymania questu do niedostêpnej lokacji prosimy o kontakt.

2007-06-26 00:00:00

Nowa profesja: psionik. Obecnie udostêpniono tej profesji pomieszczenia Gildii Magów. Flaga antimage na obiektach dotyczy tak¿e psionika.

2007-04-03 00:00:00

Kolejna edycja turnieju "£owcy i ofiary" - zakoñczenie 15.05.2007 r.

2007-03-15 00:00:00

Zakoñczon± edycjê turnieju "£owcy i ofiary" wygrali w poszczególnych grupach: Mihild i Hethizor. Gratulujemy.

2007-02-16 00:00:00

Zmieniono mechanizm skrzynek w celu szybszego odzyskiwania ewentualnych zgub. Poprawiono i odblokowano przenoszenie pojemników przy induct/outcast. O wszelkich nieprawid³owo¶ciach (zaginione skrzynie, nieprzeniesione kufry przy induct/outcast) prosimy na bie¿±co informowaæ.

2007-02-14 00:00:00

Wakacyjna wyprawa krasnoludzkiej ekipy Yarpena zaowocowa³a wyciêciem nowej ¶cie¿ki w le¶nej g³uszy.



1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15

Powrót



 

Privacy policy

Style by Graveir :: Oprawa graficzna by Blackrain ::
PHP & MySQL by Aman & Graveir :: 2005 :: Keryn 2006-2007 :: Araadan 2007-2013